Поръчка по телефон:

+359 89 66 219 77                                 

Безплатна доставка над 150 лв.

7 дни в Зоната

May/18/2021

7 дни в Зоната

Със следването на основни правила на хранене в диета Зоната, ще успеете лесно да влезете в пътешествието за здравословното хранене. 

1-во ПРАВИЛО:

Закуската е много важно да се консумира в рамките на един час след събуждане, без значение дали е снак или шейк от EnerZona.

През целия ден е важно да изпиете до осем чаши вода, по 250 мл.

 

2-ро ПРАВИЛО:

Начина на хранене при спазването на режима зоната Ви осигурява от 4 до 6 часа да сте заситени, след закуската от 2 до 2 часа и половина.

Трябва да се храните на всеки 4-6 часа след хранене или 2-2 часа и половина след лека закуска, независимо дали сте гладни или не, това е част от правилното спазване на Зоната.  Всъщност най-доброто време за ядене е, когато не сте гладни.

 

3-то ПРАВИЛО:

Когато не изпитвате глад и сте настроени положително, тогава спазвате правилно режима Зоната.

Преди всяко хранене и преди закуска, преценявайте колко храна ще консумирате и като количество колко е необходима за Вас.

 

4-то ПРАВИЛО:

Всяко Ваше хранене и закуска трябва да  започва с нискомаслени протеини. 

След това добавяте нискогликемични въглехидрати (приемайте  повече зелени зеленчуци и плодове, ограничавайте тестени изделия, хляб, зърнени храни и нишестета) и приемайте „добри“ мазнини (т.е. екстра върджин зехтин).

 

5-то ПРАВИЛО:

Размера на порция белтъчини с ниско съдържание на мазнини е около размера и дебелината на дланта, на ръката ви.  За повечето жени това е 85 грама протеин,  с ниско съдържание на мазнини, а за мъжете това е равно на 130 грама протеин, отново  с ниско съдържание на мазнини.

Закуската трябва да 30 грама протеин както за жените, така и мъжете.

Когато спазвате режима Зоната за първи път, използването на кухненска везна е полезно за измерване на количеството протеин.  След известно време вие на око ще преценявате колко трябва да приемате, когато се храните вкъщи или в ресторант. 

 

6-то ПРАВИЛО:

Що се отнася до нискогликемичните въглехидрати, трябва да си ги набавяте предимно от зеленчуци и от малко количество плодове.  Просто разделете чинията си на три равни части.  Добавете протеиновата порция към една трета и напълнете останалите две трети от чинията с нискогликемични зеленчуци и малки количества плодове.  Не забравяйте да добавите малко количество мазнина - зехтин.  Ако искате, включете и малка салата по време на вечеря (чудесно място за добавяне на „добра“ мазнина като екстра върджин зехтин).

 

7-мо ПРАВИЛО:

Приемайте ежедневно Омега 3 и полифеноли

Как да приготвим менюто си на хранене при спазване на диета Зоната?

За да спазвате правилно режима Зоната, за предпочитане са 3 хранения и 1-2 закуски на ден. Най-накрая ще се насладите на всеки ден без глад, умора или чувство на неудовлетвореност от преброяването на калории. 

Това е толкова лесно!

Изтеглете пълния план от ТУК



Ресурси

Ресурси

7 дни в Зоната

7 дни в Зоната: Рецепти за една седмица в Зоната

Наръчник за влизане в диета Зоната, за здравословен живот, чрез рецепти 3 пъти дневно, 7 дни Наръчник за влизане в диета Зоната, за здравословен живот, чрез рецепти 3 пъти дневно, 7 дни 2021-05-18T13:44:29+03:00 7 дни в Зоната

<p>Със следването на основни правила на хранене в диета Зоната, ще успеете лесно да влезете в пътешествието за здравословното хранене.&nbsp;<br /><br /></p> <p><strong>1-во ПРАВИЛО:</strong></p> <p>Закуската е много важно да се консумира в рамките на един час след събуждане, без значение дали е снак или шейк от EnerZona.</p> <p>През целия ден е важно да изпиете до осем чаши вода, по 250 мл.</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>2-ро ПРАВИЛО:</strong></p> <p>Начина на хранене при спазването на режима зоната Ви осигурява от 4 до 6 часа да сте заситени, след закуската от 2 до 2 часа и половина.</p> <p>Трябва да се храните на всеки 4-6 часа след хранене или 2-2 часа и половина след лека закуска, независимо дали сте гладни или не, това е част от правилното спазване на Зоната.&nbsp; Всъщност най-доброто време за ядене е, когато не сте гладни.</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>3-то ПРАВИЛО:</strong></p> <p>Когато не изпитвате глад и сте настроени положително, тогава спазвате правилно режима Зоната.</p> <p>Преди всяко хранене и преди закуска, преценявайте колко храна ще консумирате и като количество колко е необходима за Вас.</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>4-то ПРАВИЛО:</strong></p> <p>Всяко Ваше хранене и закуска трябва да&nbsp; започва с нискомаслени протеини.&nbsp;</p> <p>След това добавяте нискогликемични въглехидрати (приемайте&nbsp; повече зелени зеленчуци и плодове, ограничавайте тестени изделия, хляб, зърнени храни и нишестета) и приемайте &bdquo;добри&ldquo; мазнини (т.е. екстра върджин зехтин).</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>5-то ПРАВИЛО:</strong></p> <p>Размера на порция белтъчини с ниско съдържание на мазнини е около размера и дебелината на дланта, на ръката ви.&nbsp; За повечето жени това е 85 грама протеин,&nbsp; с ниско съдържание на мазнини, а за мъжете това е равно на 130 грама протеин, отново&nbsp; с ниско съдържание на мазнини.</p> <p>Закуската трябва да 30 грама протеин както за жените, така и мъжете.</p> <p>Когато спазвате режима Зоната за първи път, използването на кухненска везна е полезно за измерване на количеството протеин.&nbsp; След известно време вие на око ще преценявате колко трябва да приемате, когато се храните вкъщи или в ресторант.&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>6-то ПРАВИЛО:</strong></p> <p>Що се отнася до нискогликемичните въглехидрати, трябва да си ги набавяте предимно от зеленчуци и от малко количество плодове.&nbsp; Просто разделете чинията си на три равни части.&nbsp; Добавете протеиновата порция към една трета и напълнете останалите две трети от чинията с нискогликемични зеленчуци и малки количества плодове.&nbsp; Не забравяйте да добавите малко количество мазнина - зехтин.&nbsp; Ако искате, включете и малка салата по време на вечеря (чудесно място за добавяне на &bdquo;добра&ldquo; мазнина като екстра върджин зехтин).</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>7-мо ПРАВИЛО:</strong></p> <p>Приемайте ежедневно Омега 3 и полифеноли<br /><br /></p> <p><strong>Как да приготвим менюто си на хранене при спазване на диета Зоната?</strong></p> <p>За да спазвате правилно режима Зоната, за предпочитане са 3 хранения и 1-2 закуски на ден. Най-накрая ще се насладите на всеки ден без глад, умора или чувство на неудовлетвореност от преброяването на калории.&nbsp;</p> <p>Това е толкова лесно!</p> <p></p> <p><strong>Изтеглете пълния план от <a href="https://cdncloudcart.com/18540/files/doc/7-day-meal-planner.pdf?1621334433" target="_blank" rel="noopener">ТУК</a></strong></p> <p><br /><br /></p>

, , , , , ,
Сравнение на продукти
Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки