Поръчка по телефон:

+359 89 66 219 77                                 

Безплатна доставка над 150 лв.

Защо да записваме храненията си по Зоната?

May/ 5/2021

Защо да записваме храненията си по Зоната?

Можете да се учудите, че един от най-големите ви помощни, когато става въпрос за отслабване и поддържане на теглото е записването. Когато пристъпите към период на отслабване или поддържане на теглото, ключов момент е да записвате всичко, което ядете или пиете през деня. Проучвания показват, че хората, които водят дневници за храната си, могат да отслабнат два пъти повече.

Как да водя дневник за храната си?

1. Намерете кое работи най-добре за вас
Има много начини за проследяване, но най-важното е да намерите това, което има най-голям ефект за вас. 

2. Записвайте всичко
Без значение какво е, записвайте го - дори и да ви се струва маловажно. Малките неща като напитки, подправки и други също могат да окажат внимание върху диетата ви. 


3. Проследяване след хранене
Опитайте да записвате всичко, което ядете, възможно най-бързо след като сте го консумирали. Ако изчакате до края на деня, най-вероятно ще забравите това, което сте хапвали, или ще изчислите неправилно, така че пишете в движение.

4. Бъдете точни
Наличието на везна за храна или мерителна чашка и лъжичка може да е от полза, за да сте сигурни, че размерите на порциите ви са точни. Често преоценяваме порциите си, така че това е добър старт. Изключително важна стъпка, ако се чувствате така, сякаш сте направили всичко правилно и изглежда, че кантарът не помръдва.
Ако не сте у дома, за да контролирате дозите си се запознайте с тези естествени измерватели на порциите като използвате само ръцете си.

5. Напишете как се чувствате и времето на деня
Когато сме уморени, раздразнителни, емоционални или стресирани, тогава е по-вероятно да нарушим здравословното хранене. Когато проследявате приема си, отбележете как се чувствате. Това може да е признак за това какво ви е накарало да се храните (умора, скука, стрес) или как самата храна ви е накарала да се чувствате (уморени, енергични). Това ви помага да разберете какви са вашите задействащи фактори и как да ги подредите по-добре за напред.


6. Ако изневерявате, проследете го
Ако се е случило да ядете храни извън Зоната или нездравословни не се обвинявайте. Просто продължете със Зоната при следващото си хранене.
Запишете и консумацията на нежеланите храни, така ще разбрете колко често се случва да излезете от Зоната. Записването на нежеланиет храни, ще ви помогне следващото хранене да бъде здравословно. 

Изтеглете своя дневник от ТУК

Воденето на дневник за храна ви държи отговорни за избора си на храна. Ако трябва да запишете лош избор на храна, ще бъдете по-малко склонни да го поставите в устата си. Независимо дали тепърва започвате здравословносто си отслабване или се опитвате да поддържате текущото си тегло , дневникът е чудесен начин да намерите своята формула за здраво тяло. 

Ресурси

Ресурси

Защо да записваме храненията си по Зоната?

Защо да записваме храненията си по Зоната?

Когато сме уморени, раздразнителни, емоционални или стресирани, тогава е по-вероятно да нарушим здравословното хранене. Когато сме уморени, раздразнителни, емоционални или стресирани, тогава е по-вероятно да нарушим здравословното хранене. 2021-05-07T12:34:46+03:00 Защо да записваме храненията си по Зоната?

<p>Можете да се учудите, че един от най-големите ви помощни, когато става въпрос за отслабване и поддържане на теглото е записването. Когато пристъпите към период на отслабване или поддържане на теглото, ключов момент е да записвате всичко, което ядете или пиете през деня. Проучвания показват, че хората, които водят дневници за храната си, могат да отслабнат два пъти повече.<br /><br /></p> <p><strong>Как да водя дневник за храната си?</strong><br /><br /><strong>1. Намерете кое работи най-добре за вас</strong><br /> Има много начини за проследяване, но най-важното е да намерите това, което има най-голям ефект за вас.&nbsp;</p> <p><strong>2.&nbsp;Записвайте всичко</strong><br />Без значение какво е, записвайте го - дори и да ви се струва маловажно. Малките неща като напитки, подправки и други също могат да окажат внимание върху диетата ви.&nbsp;</p> <p><br /><strong>3. Проследяване след хранене</strong><br /> Опитайте да записвате всичко, което ядете, възможно най-бързо след като сте го консумирали. Ако изчакате до края на деня, най-вероятно ще забравите това, което сте хапвали, или ще изчислите неправилно, така че пишете в движение.</p> <p><strong>4.&nbsp;Бъдете точни</strong><br /> Наличието на везна за храна или мерителна чашка и лъжичка може да е от полза, за да сте сигурни, че размерите на порциите ви са точни. Често преоценяваме порциите си, така че това е добър старт. Изключително важна стъпка, ако се чувствате така, сякаш сте направили всичко правилно и изглежда, че кантарът не помръдва. <br />Ако не сте у дома, за да контролирате дозите си се запознайте с тези естествени измерватели на порциите като използвате само ръцете си.</p> <p></p> <p><img alt="" src="https://cdncloudcart.com/18540/files/image/portions-01.png" /></p> <p>5.<strong> Напишете как се чувствате и времето на деня<br /></strong>Когато сме уморени, раздразнителни, емоционални или стресирани, тогава е по-вероятно да нарушим здравословното хранене. Когато проследявате приема си, отбележете как се чувствате. Това може да е признак за това какво ви е накарало да се храните (умора, скука, стрес) или как самата храна ви е накарала да се чувствате (уморени, енергични). Това ви помага да разберете какви са вашите задействащи фактори и как да ги подредите по-добре за напред.</p> <p><br /><strong>6. Ако изневерявате, проследете го</strong><br /> Ако се е случило да ядете храни извън Зоната или нездравословни не се обвинявайте. Просто продължете със Зоната при следващото си хранене.<br />Запишете и консумацията на нежеланите храни, така ще разбрете колко често се случва да излезете от Зоната. Записването на нежеланиет храни, ще ви помогне следващото хранене да бъде здравословно.&nbsp;<br /><br />Изтеглете своя дневник от <a href="https://cdncloudcart.com/18540/files/doc/na-hraneniata.pdf?1620379819" target="_blank" rel="noopener" title="Дневник на храненията">ТУК</a></p> <p>Воденето на дневник за храна ви държи отговорни за избора си на храна. Ако трябва да запишете лош избор на храна, ще бъдете по-малко склонни да го поставите в устата си. Независимо дали тепърва започвате здравословносто си отслабване или се опитвате да поддържате текущото си тегло , дневникът е чудесен начин да намерите своята формула за здраво тяло.&nbsp;</p>

Сравнение на продукти
Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки