Телефон за поръчка:  
359-8966-219-77

Безплатна доставка над 150 лв.

Меню
Меню
Хранителни блокове в диета Зоната

Mar/30/2021

Хранителни блокове в диета Зоната

Това е най-прецизният начин да стигнете до Зоната

Зоновата диета се основава на правилния баланс от три макронутриента - протеини, въглехидрати и мазнини при всяко хранене и закуска. Това ви позволява да постигнете желаните ползи за здравето, които произтичат от това, че сте в Зоната. Хранителни блокове в Зоната са просто измерване, използвано за определяне на това колко от тези макронутриенти трябва да ядете през деня. Всеки хранителен блок от зоната се състои от един блок протеин, един блок въглехидрати и един блок мазнини. За да постигнете желания баланс, целта ви трябва да е да имате съотношение на протеини, въглехидрати и мазнини в съотношение 1: 1: 1 при всяко хранене и закуска. Средно жените ядът 11 блока всеки ден, а мъжете 14 блока.

Типове хранителни блока в Зоната

Някои храни са комбинация от протеини, въглехидрати и мазнини. Ние класифицирахме тези храни вместо вас. За да направи храненето в Зоната, една жена се нуждае от 3 зонови хранителни блока от всяка от категориите блокове: протеини, въглехидрати и мазнини. 

Количество

Това е количеството на всяка храна, което можете да имате, развяващо се на един блок, независимо дали е протеин, въглехидрат или мазнина.

Избор

Класифицирахме всеки избор на храна като много добър, добър или лош. Изборът на протеини и мазнини, богати на мононенаситени мазнини и ниско съдържание на наситени мазнини и арахидонова киселина, се счита за много добър. Въглехидратите с ниско гликемично натоварване, което означава, че не бързат да повишат нивата на кръвната захар, също се считат за много добри. Тъй като нивата на наситени мазнини, Омега-6 или високи гликемични въглехидрати се увеличават при избора на храна, тя постепенно намалява рейтинга си от Много добър до добър до евентуално лош. Въпреки ,че макронутриентният състав на храненето ще остане същият, като използването на добри или лоши хранителни съставки в храната увеличава възпалителния потенциал.

Какви храни можете да ядете в диета Зоната?

Протеин

Всяко хранене в Зоната започва с това да се уверите, че имате достатъчно протеини с ниско съдържание на мазнини. Протеинът е важен, защото помага за задържане на мускулна маса, имунитет и контрол на глада. 

Най-добрият избор на протеини са:
Пиле без кожа, Пуешко, Риба, Нискомаслени млечни продукти, Белтъци, Тофу, Заместители на месо на растителна основа. 

Въглехидрати

Някои въглехидрати са по-благоприятни, когато следват Зоната, отколкото други. Това се основава на способността им да стимулират инсулина и да повишават кръвната захар. Плодовете и зеленчуците се считат за благоприятен избор на въглехидрати, когато следвате Зоната, докато зърнените култури и нишестето са неблагоприятни, тъй като имат по-голяма вероятност да стимулират инсулина. Препоръчваме, когато използвате нишестета и зърнени храни, за да запазите порциите малки (помислете за размера на подправките) или премахнете напълно.

Благоприятни въглехидрати: 
Най-добри зеленчуци - Артишок, Аспержи, Брюкселско зеле, Броколи, Карфиол, Гъби, Спанак.
Най-добри плодове - Боровинки, Ягоди, Малини, Капини
Най-добри зърнени храни - Овесени ядки, ечемик
Неблагоприятни въглехидрати:
Тестени изделия, хляб, зърнени храни, картофи, банани, сушени плодове, царевица, грах.

Мазнини

След като имате нискомаслени протеини и благоприятни въглехидрати, имате нужда от малко мазнини. Необходими са само малко мазнини при всяко хранене, за да се овладее глада.

Внимавайте да не прекалявате, тъй като прекаленото хранене може да ви попречи да загубите излишните телесни мазнини. Подобно на въглехидратите, не всички мазнини са създадени равни. Идеалните мазнини в Зоната са мононенаситените мазнини и дълговерижните омега-3 като EPA + DHA. Мононенаситените мазнини се съдържат в зехтина, някои ядки и авокадото. Мазнините, които искате да ограничите, са наситени мазнини, трансмазнини, и омега-6 мазнини, богати на арахидонова киселина.

Добри мазнини: Зехтин, Бадеми, Авокадо

Целият списък с Много добри и лоши хранителни продукти за диета Зоната можете да изтеглите от ТУК

Ресурси

Ресурси

Хранителни блокове в диета Зоната

Хранителни блокове в диета Зоната - EnerZona

Това е най-прецизният начин да стигнете до Зоната. Зоновата диета се основава на правилния баланс от три макронутриента - протеини, въглехидрати и мазнини Това е най-прецизният начин да стигнете до Зоната. Зоновата диета се основава на правилния баланс от три макронутриента - протеини, въглехидрати и мазнини 2021-03-30T10:54:17+03:00 Хранителни блокове в диета Зоната

<p class="text-aligncenter"><span style="font-size: 14pt;"><strong>Това е най-прецизният начин да стигнете до Зоната</strong></span></p> <p>Зоновата диета се основава на правилния баланс от три макронутриента - протеини, въглехидрати и мазнини при всяко хранене и закуска. Това ви позволява да постигнете желаните ползи за здравето, които произтичат от това, че сте в Зоната. Хранителни блокове в Зоната са просто измерване, използвано за определяне на това колко от тези макронутриенти трябва да ядете през деня. Всеки хранителен блок от зоната се състои от един блок протеин, един блок въглехидрати и един блок мазнини. За да постигнете желания баланс, целта ви трябва да е да имате съотношение на протеини, въглехидрати и мазнини в съотношение 1: 1: 1 при всяко хранене и закуска. Средно жените ядът 11 блока всеки ден, а мъжете 14 блока.</p> <p><img alt="" src="https://cdncloudcart.com/18540/files/image/1-den-v-zonata.jpg" width="532" height="252" class="aligncenter" /></p> <p></p> <p><strong>Типове хранителни блока в Зоната</strong></p> <p>Някои храни са комбинация от протеини, въглехидрати и мазнини. Ние класифицирахме тези храни вместо вас. За да направи храненето в Зоната, една жена се нуждае от 3 зонови хранителни блока от всяка от категориите блокове: протеини, въглехидрати и мазнини.&nbsp;</p> <p><strong>Количество</strong></p> <p>Това е количеството на всяка храна, което можете да имате, развяващо се на един блок, независимо дали е протеин, въглехидрат или мазнина.</p> <p><strong>Избор</strong></p> <p>Класифицирахме всеки избор на храна като много добър, добър или лош. Изборът на протеини и мазнини, богати на мононенаситени мазнини и ниско съдържание на наситени мазнини и арахидонова киселина, се счита за много добър. Въглехидратите с ниско гликемично натоварване, което означава, че не бързат да повишат нивата на кръвната захар, също се считат за много добри. Тъй като нивата на наситени мазнини, Омега-6 или високи гликемични въглехидрати се увеличават при избора на храна, тя постепенно намалява рейтинга си от Много добър до добър до евентуално лош. Въпреки ,че макронутриентният състав на храненето ще остане същият, като използването на добри или лоши хранителни съставки в храната увеличава възпалителния потенциал.</p> <p class="text-aligncenter"><span style="font-size: 14pt;"><strong>Какви храни можете да ядете в диета Зоната?</strong></span></p> <p><strong>Протеин</strong></p> <p>Всяко хранене в Зоната започва с това да се уверите, че имате достатъчно протеини с ниско съдържание на мазнини. Протеинът е важен, защото помага за задържане на мускулна маса, имунитет и контрол на глада.&nbsp;<br /><br /><em>Най-добрият избор на протеини са:<br />Пиле без кожа, Пуешко, Риба, Нискомаслени млечни продукти, Белтъци, Тофу, Заместители на месо на растителна основа.&nbsp;</em></p> <p><strong>Въглехидрати</strong></p> <p>Някои въглехидрати са по-благоприятни, когато следват Зоната, отколкото други. Това се основава на способността им да стимулират инсулина и да повишават кръвната захар. Плодовете и зеленчуците се считат за благоприятен избор на въглехидрати, когато следвате Зоната, докато зърнените култури и нишестето са неблагоприятни, тъй като имат по-голяма вероятност да стимулират инсулина. Препоръчваме, когато използвате нишестета и зърнени храни, за да запазите порциите малки (помислете за размера на подправките) или премахнете напълно.</p> <p><em><strong>Благоприятни въглехидрати:&nbsp;</strong><br />Най-добри зеленчуци - Артишок, Аспержи, Брюкселско зеле, Броколи, Карфиол, Гъби, Спанак.<br />Най-добри плодове - Боровинки, Ягоди, Малини, Капини<br />Най-добри зърнени храни - Овесени ядки, ечемик<br /><strong>Неблагоприятни въглехидрати:</strong><br />Тестени изделия, хляб, зърнени храни, картофи, банани, сушени плодове, царевица, грах.</em></p> <p><strong>Мазнини</strong></p> <p>След като имате нискомаслени протеини и благоприятни въглехидрати, имате нужда от малко мазнини. Необходими са само малко мазнини при всяко хранене, за да се овладее глада.</p> <p>Внимавайте да не прекалявате, тъй като прекаленото хранене може да ви попречи да загубите излишните телесни мазнини. Подобно на въглехидратите, не всички мазнини са създадени равни. Идеалните мазнини в Зоната са мононенаситените мазнини и дълговерижните омега-3 като EPA + DHA. Мононенаситените мазнини се съдържат в зехтина, някои ядки и авокадото. Мазнините, които искате да ограничите, са наситени мазнини, трансмазнини, и омега-6 мазнини, богати на арахидонова киселина.</p> <p><em>Добри мазнини: Зехтин, Бадеми, Авокадо</em></p> <p>Целият списък с Много добри и лоши хранителни продукти за диета Зоната можете да изтеглите от <a href="https://cdncloudcart.com/18540/files/doc/blokove-zonata-enerzona.pdf?1617090710" target="_blank" rel="noopener" title="Хранителни блокове в Зоната"><strong>ТУК</strong></a></p>

, , , , ,
Сравнение на продукти
Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки