Телефон за бърза поръчка: +359 89 66 219 77                                 Безплатна доставка при поръчки над 150 лв.

Всички категории

Работа у дома: как да поддържате форма?

Работа у дома: как да поддържате форма?

В този период прекарваме повече време вкъщи, но желанието и стремежът ни да останем или да се върнем във форма след принудителен период на почивка са голями.

Съветът за постигане и поддържане на благосъстояние, включително добро настроение, е да продължите да тренирате. Как? Това е много просто. Само със собственото ви тегло и някои малки помощни средства, ако желаете. И не забравяйте, че храненето също е тренировка. Искате ли да разберете как? Поледвайте ни.

Стълбище


Който има стълби, има и фитнес. Това е така, защото когато имате собствено стълбище в дома си, можете да тренирате спокойно и да определяте времето за упражненията и тренировката като цяло. Нужно ви е само малко въображение и техника. Качването и слизането по стълбите всъщност изисква мускулна сила. В зависимост от вашата тренираност и телесно тегло, можете да се качвате по стълбите, играейки в ритъм, или да слизате. И в двата случая мускулите на долните крайници, както и седалищните мускули са длъжни да генерират сила.

Следователно е възможно да се изпълняват, например, повторения нагоре с продължителност 5 секунди и с предпазливо връщане към началната точка. Да се ​​повтори поне 10 пъти.
Понякога дори само една стъпка може да е достатъчна, за да се използва като стъпка за измисляне на аеробни и силови тренировки и да се измисли метод за поддържане на форма.

Табата


Табата е метод на тренировка, принадлежащ към голямото семейство на т. нар. Интервални тренировки. Включва рутинна тренировка и упражнения, като всяко упражнение трябва да се изпълнява с възможно най-високата степен на интензивност, в продължение на 20 секунди, последвано от 10 секундна почивка. Всичко трябва да се повтори общо 8 пъти. Той е дефиниран от д-р Табата през 1996 г. и оттогава се радва на все по-голямо разпространение. Неговите предимства са безброй: оптимизира наличното време, ефективен е и е възможно да се изпълни на всяко място и без използването на допълнително оборудване. За да извлечете максимални ползи от него, трябва да го практукувате 5 дни в седмицата в продължение на 6 седмици.


Гумени ленти и латици

Ластиците са удобни и евтини инструменти, които могат да се използват от хора от всички възрасти, без никакви противопоказания. Благодарение на съпротивлението, което развиват по време на напрежението си, те позволяват мускулна работа както в концентричната фаза (докато дърпате), така и ексцентричната (тази, която мускулът упражнява, за да контролира напрежението на ластика, докато той се върне към началната дължина ).

Допълнителен съвет

Сега сме наясно, че храненето е определящ фактор не само за физическата ни форма, но и за ефективността на тренировките ни. Всъщност, хранителните вещества, съдържащи се в храните, позволяват възстановяване, от една страна и, от друга, подпомагат тренировъчните стимули или правят тренировката ефективна, като засилват нейните ползи. Следователно съветът, всяка тренировка от предложените по-горе, която сте избрали, е да се прави преди хранене, обяд или вечеря или преди или след закуска, така че консумираните въглехидрати, протеини и добри мазнини да изиграят своята роля. Ако има трудности при намирането на чисти храни, които са източник на протеини, е възможно да се използва протеинови прах или гранули на основата на растителен протеини. И това не е всичко. Изборът на стратегия за ежедневно хранене като Зоната ви позволява допълнително да увеличите ползите от тези тренировки.

Автор: Д-р Елена Касираги - Equipe Enervit

Редактор: д-р Слав Димитров - Уника Хелткеър

Коментари

Тази статия все още няма коментари

Остави коментар

Блог

Блог

Работа у дома: как да поддържате форма?

Обучение у дома: как да поддържате форма

В този период прекарваме повече време вкъщи, но желанието и стремежът ни да останем или да се върнем във форма след принудителен период на почивка са голям В този период прекарваме повече време вкъщи, но желанието и стремежът ни да останем или да се върнем във форма след принудителен период на почивка са голям 2020-11-30T18:24:32+02:00 Работа у дома: как да поддържате форма?

<p>В този период прекарваме повече време вкъщи, но желанието и стремежът ни да останем или да се върнем във форма след принудителен период на почивка са голями.</p> <p>Съветът за постигане и поддържане на благосъстояние, включително добро настроение, е да продължите да тренирате. Как? Това е много просто. Само със собственото ви тегло и някои малки помощни средства, ако желаете. И не забравяйте, че храненето също е тренировка. Искате ли да разберете как? Поледвайте ни.</p> <p></p> <p>Стълбище</p> <p><br />Който има стълби, има и фитнес. Това е така, защото когато имате собствено стълбище в дома си, можете да тренирате спокойно и да определяте времето за упражненията и тренировката като цяло. Нужно ви е само малко въображение и техника. Качването и слизането по стълбите всъщност изисква мускулна сила. В зависимост от вашата тренираност и телесно тегло, можете да се качвате по стълбите, играейки в ритъм, или да слизате. И в двата случая мускулите на долните крайници, както и седалищните мускули са длъжни да генерират сила.</p> <p>Следователно е възможно да се изпълняват, например, повторения нагоре с продължителност 5 секунди и с предпазливо връщане към началната точка. Да се ​​повтори поне 10 пъти.<br />Понякога дори само една стъпка може да е достатъчна, за да се използва като стъпка за измисляне на аеробни и силови тренировки и да се измисли метод за поддържане на форма.</p> <p></p> <p>Табата</p> <p><br />Табата е метод на тренировка, принадлежащ към голямото семейство на т. нар. Интервални тренировки. Включва рутинна тренировка и упражнения, като всяко упражнение трябва да се изпълнява с възможно най-високата степен на интензивност, в продължение на 20 секунди, последвано от 10 секундна почивка. Всичко трябва да се повтори общо 8 пъти. Той е дефиниран от д-р Табата през 1996 г. и оттогава се радва на все по-голямо разпространение. Неговите предимства са безброй: оптимизира наличното време, ефективен е и е възможно да се изпълни на всяко място и без използването на допълнително оборудване. За да извлечете максимални ползи от него, трябва да го практукувате 5 дни в седмицата в продължение на 6 седмици.</p> <p><br />Гумени ленти и латици</p> <p>Ластиците са удобни и евтини инструменти, които могат да се използват от хора от всички възрасти, без никакви противопоказания. Благодарение на съпротивлението, което развиват по време на напрежението си, те позволяват мускулна работа както в концентричната фаза (докато дърпате), така и ексцентричната (тази, която мускулът упражнява, за да контролира напрежението на ластика, докато той се върне към началната дължина ).</p> <p></p> <p>Допълнителен съвет</p> <p>Сега сме наясно, че храненето е определящ фактор не само за физическата ни форма, но и за ефективността на тренировките ни. Всъщност, хранителните вещества, съдържащи се в храните, позволяват възстановяване, от една страна и, от друга, подпомагат тренировъчните стимули или правят тренировката ефективна, като засилват нейните ползи. Следователно съветът, всяка тренировка от предложените по-горе, която сте избрали, е да се прави преди хранене, обяд или вечеря или преди или след закуска, така че консумираните въглехидрати, протеини и добри мазнини да изиграят своята роля. Ако има трудности при намирането на чисти храни, които са източник на протеини, е възможно да се използва протеинови прах или гранули на основата на растителен протеини. И това не е всичко. Изборът на стратегия за ежедневно хранене като Зоната ви позволява допълнително да увеличите ползите от тези тренировки.</p> <p></p> <p>Автор: Д-р Елена Касираги - Equipe Enervit</p> <p>Редактор: д-р Слав Димитров - Уника Хелткеър</p>

Сравнение на продукти
Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки