Телефон за поръчка:  
359-8966-219-77

Безплатна доставка над 150 лв.

Меню
Меню
Ограничение на калориите: Защо има нещо повече от просто загуба на тегло?

14.11.2021 11:14:26

Ограничение на калориите: Защо има нещо повече от просто загуба на тегло?

Независимо от това, което ви казват хората, единственият начин да отслабнете е с намаляването на калорийния прием в храната, която консумирате. Отдавна са известни ползите от ограничаването на калориите за здравето. Скорошен анализ на CALERIE (Комплексна оценка на дългосрочните ефекти от намаляването на приема на калории), показва проучване разглеждащо две години продължително храненето при напълно здрави хора и установи, че това работи при хора с „нормално тегло“.

„Нормално тегло“, защото въпреки, че средният им ИТМ е 25, процентът им телесна мазнина е 33%, което се определя за хора с наднормено тегло (повече от 25% за мъжете и над 32% за жените).  Въпреки че се опитаха да намалят приема на калории с 25 процента за двегодишното проучване, най-доброто, което можеха да постигнат, беше около 12 процента.  Това означава, че тази група приема около 300 калории по-малко на ден в продължение на две години.

 

Има няколко изненадващи неща в проучването.  Първо, почти цялата промяна в теглото е настъпила през първите шест месеца и след това се наблюдава много малка промяна през следващите 18 месеца, дори при продължително ограничаване на калориите.  Това е типично за повечето хранителни програми за ограничаване на калориите, като дългосрочните проучвания за загуба на тегло в Харвард (5).  По същия начин се оказа, че по-голямата част от загубата на телесни мазнини се е случила в същия период от време.  На 12-ия месец хората са загубили средно 5 килограма, но от тях 4 килограма са мускулна маса.  Загубата на килограмите се дължи на ограничаването на калориите, но загубата на мускулна маса се дължи на ограничаване на протеините.  Общият прием на протеин нарасна, в началото по 102 грама протеин на ден и до края на режима по 89 грама протеин на ден.  На 24-ия месец мускулната маса не е била възстановена, но хората са натрупали обратно около 900 грама мазнини.  Въпреки, че групата с ограничени калории има по-ниски нива на инсулин, промяната в техните нива на глюкоза на гладно е почти същата като контролната група.  Това е така, защото мускулите са основното място за изтегляне на глюкоза от кръвта и ако загубите мускулна маса, тогава нивата на глюкозата в кръвта не намаляват, въпреки, че консумирате по-малко калории.

 

Независимо от това, тези в групата с ограничени калории са забелязали, че кръвното им налягане и липидите в кръвта са намалели.  Въпреки това, всички тези промени са настъпили през първата година с практически никакви промени през втората година от проучването.  Единственият параметър, който продължи да се променя през втората година в сравнение с първата година, беше продължително намаляване на възпалението, измерено чрез С-реактивен протеин.  Това означава, че по-голямата част от загубата на тегло, загубата на мазнини, намаляването на кръвното налягане, кръвните липиди, както и нивата на кръвната захар е вероятно да се осъществят през първите шест месеца от всяка програма за ограничаване на калориите.  Това не е обнадеждаваща новина.  Но продължаващото намаляване на възпалението с ограничаване на калориите е страхотна новина, защото това е истинската причина за добро здраве и за дълъг живот. 

 

Ето защо Zone Pro-Resolution Nutrition предлага още по-голям потенциал за здравеопазване в бъдеще.  Зоновата диета е диета с ограничени калории, но за разлика от проучването CALERIE, зоната диета съдържа адекватен прием на протеин не само за поддържане на мускулна маса, но и за засищане.  Въпреки това, както показахме клинично, когато използвате новото поколение Протеини от ЕнерЗона  като значителен източник на вашия общ протеин, вие изграждате мускулна маса, вместо да я губите (6).  Но истинската полза от спазването на режима зоната за цял живот е непрекъснатото намаляване на възпалението, което може да бъде значително ускорено чрез добавяне на високи дози омега-3 мастни киселини, за да се ускори разрешаването на всяко съществуващо възпаление.  И накрая, чрез приемането на високи дози полифеноли, можете допълнително да активирате генния транскрипционен фактор AMPK, който възстановява тъканта, увредена от възпаление.  Всичко това е описано подробно в новата ми книга, Оздравителната Зона.

 

Увеличаването на приема на омега-3 мастни киселини и полифеноли (заедно с ограничаването на калориите) ще ви помогне да достигнете до Зоната.  След като сте в Зоната, тогава знаете, че сте направили всичко възможно, за да оптимизирате вътрешния отговор на разделителната способност на тялото си, който е истинският ключ към бъдещето на медицината.

 

Коментари

Тази статия все още няма коментари

Остави коментар

Блог

Блог

Ограничение на калориите: Защо има нещо повече от просто загуба на тегло?

Ограничение на калориите: Защо има нещо повече от просто загуба на тегло?

Независимо от това, което ви казват хората, единственият начин да отслабнете е с намаляването на калорийния прием в храната, която консумираме. Независимо от това, което ви казват хората, единственият начин да отслабнете е с намаляването на калорийния прием в храната, която консумираме. 2021-11-14T11:22:18+02:00 Ограничение на калориите: Защо има нещо повече от просто загуба на тегло?

<p style="color: #000000; line-height: 1.38; margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"><span style="font-size: 11pt; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;"> Независимо от това, което ви казват хората, единственият начин да отслабнете е с намаляването на калорийния прием в храната, която консумирате. Отдавна са известни ползите от ограничаването на калориите за здравето. Скорошен анализ на CALERIE (Комплексна оценка на дългосрочните ефекти от намаляването на приема на калории), показва проучване разглеждащо две години продължително храненето при напълно здрави хора и установи, че това работи при хора с &bdquo;нормално тегло&ldquo;.</span></p> <p style="color: #000000; line-height: 1.38; margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"><span style="font-size: 11pt; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">&bdquo;Нормално тегло&ldquo;, защото въпреки, че средният им ИТМ е 25, процентът им телесна мазнина е 33%, което се определя за хора с наднормено тегло (повече от 25% за мъжете и над 32% за жените).&nbsp; Въпреки че се опитаха да намалят приема на калории с 25 процента за двегодишното проучване, най-доброто, което можеха да постигнат, беше около 12 процента.&nbsp; Това означава, че тази група приема около 300 калории по-малко на ден в продължение на две години.</span></p> <p style="color: #000000; line-height: 1.38; margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"><span style="font-size: 11pt; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">&nbsp;</span></p> <p style="color: #000000; line-height: 1.38; margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"><span style="font-size: 11pt; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;"> Има няколко изненадващи неща в проучването.&nbsp; Първо, почти цялата промяна в теглото е настъпила през първите шест месеца и след това се наблюдава много малка промяна през следващите 18 месеца, дори при продължително ограничаване на калориите.&nbsp; Това е типично за повечето хранителни програми за ограничаване на калориите, като дългосрочните проучвания за загуба на тегло в Харвард (5).&nbsp; По същия начин се оказа, че по-голямата част от загубата на телесни мазнини се е случила в същия период от време.&nbsp; На 12-ия месец хората са загубили средно 5 килограма, но от тях 4 килограма са мускулна маса.&nbsp; Загубата на килограмите се дължи на ограничаването на калориите, но загубата на мускулна маса се дължи на ограничаване на протеините.&nbsp; Общият прием на протеин нарасна, в началото по 102 грама протеин на ден и до края на режима по 89 грама протеин на ден.&nbsp; На 24-ия месец мускулната маса не е била възстановена, но хората са натрупали обратно около 900 грама мазнини.&nbsp; Въпреки, че групата с ограничени калории има по-ниски нива на инсулин, промяната в техните нива на глюкоза на гладно е почти същата като контролната група.&nbsp; Това е така, защото мускулите са основното място за изтегляне на глюкоза от кръвта и ако загубите мускулна маса, тогава нивата на глюкозата в кръвта не намаляват, въпреки, че консумирате по-малко калории.</span></p> <p style="color: #000000; line-height: 1.38; margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"><span style="font-size: 11pt; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">&nbsp;</span></p> <p style="color: #000000; line-height: 1.38; margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"><span style="font-size: 11pt; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;"> Независимо от това, тези в групата с ограничени калории са забелязали, че кръвното им налягане и липидите в кръвта са намалели.&nbsp; Въпреки това, всички тези промени са настъпили през първата година с практически никакви промени през втората година от проучването.&nbsp; Единственият параметър, който продължи да се променя през втората година в сравнение с първата година, беше продължително намаляване на възпалението, измерено чрез С-реактивен протеин.&nbsp; Това означава, че по-голямата част от загубата на тегло, загубата на мазнини, намаляването на кръвното налягане, кръвните липиди, както и нивата на кръвната захар е вероятно да се осъществят през първите шест месеца от всяка програма за ограничаване на калориите.&nbsp; Това не е обнадеждаваща новина.&nbsp; Но продължаващото намаляване на възпалението с ограничаване на калориите е страхотна новина, защото това е истинската причина за добро здраве и за дълъг живот.&nbsp;</span></p> <p style="color: #000000; line-height: 1.38; margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"><span style="font-size: 11pt; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">&nbsp;</span></p> <p style="color: #000000; line-height: 1.38; margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"><span style="font-size: 11pt; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;"> Ето защо Zone Pro-Resolution Nutrition предлага още по-голям потенциал за здравеопазване в бъдеще.&nbsp; Зоновата диета е диета с ограничени калории, но за разлика от проучването CALERIE, зоната диета съдържа адекватен прием на протеин не само за поддържане на мускулна маса, но и за засищане.&nbsp; Въпреки това, както показахме клинично, когато използвате новото поколение Протеини от ЕнерЗона&nbsp; като значителен източник на вашия общ протеин, вие изграждате мускулна маса, вместо да я губите (6).&nbsp; Но истинската полза от спазването на режима зоната за цял живот е непрекъснатото намаляване на възпалението, което може да бъде значително ускорено чрез добавяне на високи дози омега-3 мастни киселини, за да се ускори разрешаването на всяко съществуващо възпаление.&nbsp; И накрая, чрез приемането на високи дози полифеноли, можете допълнително да активирате генния транскрипционен фактор AMPK, който възстановява тъканта, увредена от възпаление.&nbsp; Всичко това е описано подробно в новата ми книга, Оздравителната Зона.</span></p> <p style="color: #000000; line-height: 1.38; margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"><span style="font-size: 11pt; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">&nbsp;</span></p> <p style="color: #000000; line-height: 1.38; margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"><span style="font-size: 11pt; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;"> Увеличаването на приема на омега-3 мастни киселини и полифеноли (заедно с ограничаването на калориите) ще ви помогне да достигнете до Зоната.&nbsp; След като сте в Зоната, тогава знаете, че сте направили всичко възможно, за да оптимизирате вътрешния отговор на разделителната способност на тялото си, който е истинският ключ към бъдещето на медицината.</span></p> <p style="color: #000000; line-height: 1.38; margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"><span style="font-size: 11pt; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">&nbsp;</span></p>

Сравнение на продукти
Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки